سفارش تبلیغ
صبا ویژن



افزایش فعالیتهای ضدشیعی در کشور - بسیج دانشجویی پایگاه مقاومت ثارالله

وهابییون و برخی عناصر افراطی اهل سنت طی چند وقت اخیر فعالیت‌های ضدشیعی و تبلیغاتی خود را در شهرهای مختلف کشورمان به ویژه در شهرهای مرزی، با هدف گمراه کردن جوانان شیعی و جذب آنان به مذهب تسنن، افزایش داده‌اند.
به گزارش شیعه آنلاین، در همین راستا یک منبع آگاه اعلام کرد اخیرا عناصر افراطی اهل تسنن مسجد مکی زاهدان، اقدام به ارسال کتاب ضدشیعی برای همفکران خود در دیگر شهرهای کشور نموده‌اند.
این منبع آگاه افزود:‌ این کتب ضدشیعی توسط طلاب افراطی پاکستان تألیف و پس از انتشار توسط رابطین آنان از طریق نوار مرزی وارد کشور شده است. این کتب پس از ورود به کشورمان از طریق اداره پست به شهرهای مختلف کشور ارسال می‌گردد.
این منبع آگاه در ادامه گفت:‌ نکته قابل توجه این است که این کتب غیرقانونی، در لابه‌لای کتب قانونی که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد دارای مجوز هستند، توسط قاچاقچیان جاسازی و وارد کشور می‌شود.
گفتنی است از دیگر فعالیت‌های ضدشیعی می‌توان به تبلیغ و تلاش برای جذب جوانان شیعی اشاره کرد. در همین راستا اهل سنت استان خراسان رضوی، با درج مطلبی در پایگاه الکترونیکی خود، از جوانان شیعی برای گرویدن به مذهب تسنن دعوت کرده‌اند.
اهل سنت استان خراسان رضوی در اقدامی کم سابقه با چاپ مطلبی با عنوان "براندازی نرم" از کلیه شیعیان این استان به ویژه جوانان خواستند چنانچه قصد تغییر مذهب خویش به اهل سنت را دارند، با شماره تلفن مندرج در سایت تماس بگیرند.


نویسنده » بسیج دانشجویی پایگاه مقاومت ثارالله » ساعت 10:7 عصر روز شنبه 88 اردیبهشت 26